REGULAMIN
Strony Tapilar.pl obowiązujący od 25 kwietnia 2022r.
Definicja wyrażeń użytych w Regulaminie
Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej, w tym wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy oraz klientów, w tym będących konsumentami w rozumieniu art. 22 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 18 maja 1964 r. Nr 16, poz. 93, ze zm., dalej: „KC”).
Strona internetowa– prowadzona przez TAPILAR Sp. z o.o. z siedzibą w Nowa Wieś Książęca 102/5 , 63-640 Bralin wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań. NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000903631 – REGON 389043893 – NIP 6192053810 .
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną dokonująca zakupów w sklepie internetowym.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. ( art. 23[1] KC).
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – TAPILAR Sp. z o.o. z siedzibą w Nowa Wieś Książęca 102/5 , 63-640 Bralin wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań. NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000903631 – REGON 389043893 – NIP 6192053810
Towary i Usługi – produkty i usługi prezentowane i oferowane w Serwisie Internetowym przez Sprzedawcę.
Umowa Sprzedaży– umowa sprzedaży towarów zawarta pomiędzy sprzedawcą , a klientem w trybie określonym w niniejszym regulaminie.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
Zamówienie Specjalne – w rozumieniu zamówienia indywidualnego towaru niefabrykowanego w firmie, który prawnie odbiera klientowi możliwość zwrotu art 38 pkt 3 .
Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji poczty elektronicznej świadczona przez Tapilar Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia korzystającym z niej na otrzymywanie od TAPILAR SP. Z O.O. treści marketingowych, w szczególności zawierających informacje o nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
Firmy Kurierskie – INPOST Sp.z o.o. z siedzibą w Krakowie, DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Postanowienie Ogólne
- Serwis Internetowy prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę (także w zakresie danych osobowych).
- Celem prowadzenia Strony jest umożliwienie Klientom zapoznania się z Towarami i Usługami oferowanymi przez Sprzedawcę, w tym, z ich cenami i dostępnością oraz zawieranie na odległość umów sprzedaży Towarów i Usług.
- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania poprzez Sprzedawcę sprzedaży Towarów i Usług przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość , a także zasady korzystania przez Klientów ze Serwisu Internetowego oraz udostępnianych za pośrednictwem Serwisu Internetowego dodatkowych funkcjonalności (usług świadczonych drogą elektroniczną, wymienionych w niniejszym Regulaminie).
- W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Korzystanie ze Strony internetowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet (z procesorem min. 800MHz; 512MB RAM; kartą graficzną i ekranem obsługującymi rozdzielczość 800×600 i 56 kolorów); zainstalowana przeglądarka Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej albo najnowsze wersje przeglądarek (w tym mobilne): Chrome, Firefox, Opera, Safari z włączoną obsługą języka JavaScript; posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej; możliwość odczytu plików w formacie Portable Document Format (pdf).
- Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu pod adresem https://tapilar.pl/regulamin oraz za pośrednictwem odesłania internetowego (linku) zamieszczonego na stronie głównej w dolnej części – Stopka , a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk.
- Strona internetowa jest w pełni bezpieczna i obięta Certyfikatem SSL.
Informacja o Towarach i Usługach
- Informacje o oferowanych przez Sklep Internetowy do sprzedaży Towarach i Usługach zamieszczone są na stronie tapilar.pl Przedmiotowe informacje są umieszczone wraz z informacjami dotyczącymi właściwości i cen Towarów i Usług. Zdjęcia i opisy Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podlegają ograniczeniom technicznym i mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towaru. W szczególności wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych, może różnić się od rzeczywistego wyglądu Towaru, które to różnice mogą wynikać np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii. Ponadto opis techniczny Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Serwisie Internetowym. W celu uniknięcia wątpliwości niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klientów będących Konsumentami oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
- Oferowane towary i usługi do sprzedaży za pośrednictwem Serwisu Internetowego są wyłącznie Towary i Usługi.
- Poza informacją o Towarach i Usługach oferowanych do sprzedaży na stronie tapilar.pl zamieszczone są informacje o Towarach.
- Ceny Towarów i Usług zamieszczane są przy opisie oferty.
- Wszystkie ceny Towarów i Usług zamieszczone na stronie internetowej podawane są w złotych polskich,i zawierają krajowy podatek VAT 24% ( rozumie się to jako ceny Brutto ).
- Koszty przesyłki na terenie Polski podane są odrębnie dla każdego Zamówienia ( informacje zawarte na dole strony w zakładce “Koszty dostawy”.
- Wysyłka towarów realizowana jest przez firmę przewozową DHL.
- Sprzedawca może dokonywać zmian w opisach i cenach Towarów i Usług. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów zamówionych przed datą dokonania tych zmiany.
- Sprzedawca ma obowiązek sprzedawać Towar bez wad i zgodny z opisem.
- Informacje o istnieniu i treści gwarancji oraz usługach posprzedażowych i sposobie ich realizacji – jeżeli takie są świadczone – zawiera opis Towaru.
- Na stronie dostępne są informacje o Usługach Dodatkowych, takich jak ” Zamówienie Specjalne ” które wykonuje się na indywidualne zamówienie klienta/konsumenta, które zostaje wykonane zgodnie z przekazaną specyfikacją.
Zamówienia
- Stronami umowy sprzedaży Towarów i Usług zawartej za pośrednictwem Serwisu Internetowego są Sprzedawca oraz Klient.
- Zamówienia Klientów są przyjmowane przez wysłanie wiadomości na adres e-mail ( biuro@tapilar.pl ) oraz przez kontakt telefoniczny
pod numerem 669 767 813 lub osobiście w firmie. - Składając zamówienie drogę elektroniczną po przez e-mail czy telefonicznie, klient zobowiązany jest podać prawidłowe dane odbiorcy.
- Zamówienia można składać w okresie dostępności strony internetowej (przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu na ograniczenia techniczne, Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej ) np… mogą być prowadzone prace konserwacji serwera co spowoduje chwilowy brak dostępu do strony internetowej.
- Umowa sprzedaży Towarów i Usług zawierana jest w języku polskim.
- Klient może dokonać zakupu Towarów w cenie Detalicznej oraz Hurtowych .
- Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży zamówienie , co oznacza że przyjął ofertę Sprzedawcy.
Z tą chwilą umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca. - Zamówienia Specjalne można składać drogą elektroniczną lub osobiście w firmie ( wszystkie wiadomości tego typu zamówień są przechowywane w archiwum przez 6 lat ) .
- Klient składający Zamówienie Specjalne jest zobowiązany do wpłacenia zaliczki min.. 30% wartości towaru ( lub z własnej woli opłacenie całości ) zamówienia na podstawie wystawionej Faktury Zaliczkowej w terminie do 14 dni od momentu jej wystawienia. W przypadku nie opłacenia Faktury Zaliczkowej , której termin liczy się z chwilą zaksięgowania wpłaty, taka Faktura zostanie Anulowana a Zamówienie uważane za nie złożone.
- Zamówienie Specjalne które zostało opłacone i zaksięgowane, klient otrzymuje informację o zaksięgowaniu wpłaty. Od chwili zaksięgowania wpłaty, klient ma prawo wycofać swoje zamówienie . Zamówienie które wejdzie w realizację, może zostać jeszcze przerwane co może wpłynąć na potrącenie kosztów za zużyty materiał produkcyjny.
- Sprzedawca informuje klienta o terminie realizacji złożonego Zamówienia Specjalnego, lub ewentualnym jego przedłużeniu z trzy dniowym wyprzedzeniem.
- Zamówienie Specjalne które zostało zrealizowane i gotowe do odbioru, klient otrzyma informację o zakończeniu realizacji, a obowiązkiem klienta jest odebrać gotowe zamówienie, o czym mowa w ” Prawo do Odstąpienia od Umowy “
- Zamówienia specjalne z art 38 pkt 3 są to zamówienia : ” w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb “.
- Zwłoka kupującego w odbiorze gotowego Zamówienia Specjalnego , po 3 tygodniach może zostać oddany na przechowanie z art. 551 Kodeksu cywilnego jeżeli kupujący dopuścił się zwłoki w odebraniu zamówionego towaru, sprzedawca może oddać rzecz na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
- Zamówienia Specjalne dostępne są wyłącznie w zakładce ” USŁUGI ” gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o usługach wykonywanych przez firmę Tapilar.
Procedura składania zamówienia Towaru
- Klient dokonuje wyboru Towaru oferowanego na stronie internetowej oraz jego ilości.
- Po zakończeniu procesu wyboru towaru, należy wysłać informacje o zamówieniu na e-mail podany w zakładce KONTAKT, lub złożyć zamówienie telefonicznie podając:
a) Informacje o produkcie i jego ilości.
b) Prawidłowe dane adresowe do wysyłki ( lub nr NIP firmy ).
c) Rodzaj płatności ( Przelew / Za pobraniem ). - Sprzedawca w wiadomości zwrotnej wysyła pełną informację o kosztach, i oczekuje akceptacji zamówienia.
- Klient wysyła informację że akceptuje cene za zamówienie oraz koszty wysyłki.
- Po akceptacji zamówienia, klient otrzymuje fakture PROforme do opłacenia ( w przypadku opłaty z góry ). Po opłaceniu ProFormy i zaksięgowaniu wpłaty, sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia, oczym również informuje klienta przekazując numer przesyłki.
Termin realizacji i koszty dostawy
- Sprzedawca oferuje możliwość osobistego odbioru oraz wysyłki zakupionego Towaru na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta za pośrednictwem firm:
DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, - Na okres dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania Towaru oraz czas dostawy przesyłki przez Firmę Kurierską. Okres ten wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze albo za pośrednictwem przelewu z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę.
- Składając zamówienie towarów, czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych, w niektórych przypadkach do 28 dni oczm klient zostaje poinformowany.
- W przypadku Zamówienia Specjalnego , czas realizacji wynosi do 30 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
- Koszty dostawy towaru są podane na dole strony ” Koszty Dostawy ” gdzie uwzględnione zostały różne gabaryty zamówienia.
Formy płatności, rozwiązanie zamówienia oraz zwrot należności
- Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary i Usługi w następujący sposób :
a) Przelew na numer konta bankowego wskazanego na fakturze .
b) Płatność za pobraniem przewoźnikowi podczas dostawy – gotówką lub kartą płatniczą. Kurier ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty za pośrednictwem karty płatniczej w sytuacjach spowodowanych awarią sprzętu lub innymi problemami technicznymi niezależnymi od Firmy Kurierskiej.
c) Odbiór osobisty w firmie – PŁATNE GOTÓWKĄ. - W zależności od dokonanego przez Klienta sposobu płatności:
a) w przypadku płatności przelewem online, należność za Towar i Usługi pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza że Towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu płatności i zaksięgowanie.
c) w przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze („Płatność za pobraniem” ), należność za Towar pobierana jest podczas dostawy . - Umowa sprzedaży wygasa:
a) W przypadku wyboru formy płatności przelewem ( Faktura proforma ) zawarta umowa Sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z terminem wskazanym na fakturze – 14 dni od dnia złożenia zamówienia/sprzedaży.
b) W przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru osobistego Towaru , Zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 10 dni roboczych od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia o dostępności towaru do odbioru , chyba że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki późniejszego odbioru, dokona z góry zapłaty za Towar (jeśli tego jeszcze nie uczynił) oraz Towar zostanie odebrany w uzgodnionym terminie.
c) W przypadku, gdy Klient nie dokonał z własnej winy odbioru od przewoźnika przesyłki z Towarem, Zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki – chyba że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub Zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki oraz przesyłki pierwotnej). - W przypadku Zamówienia Specjalnego , wymagana jest wpłata zaliczki minimalnej 30 % wartości zamówienia ( przed wpłatą klient otrzyma fakture zaliczkową ) z terminem do 14 dni płatności, termin liczy się w momencie zaksięgowania wpłaty.
- Klient który złożył Zamówienie Specjalne, ma prawo do wycofania zamówienia ( szczegóły w pozycji ” Prawo do Odstąpienia od Umowy Sprzedaży ) od momentu złożenia zamówienia o czym został poinformowany przez sprzedawcę.
Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z wyłączaniem przypadków o których mowa w art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta).
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną).
- Konsument może przesłać formularz odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na adres biuro@tapilar.pl. Jeżeli skorzysta z tej możliwości, zostanie mu przesłane niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca otrzymał zwracany towar przez klienta.
- W przypadku kiedy towar był używany, lub nosi widoczne ślady użytkowania, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o czym klient zostanie poinformowany przez sprzedawcę.
- Zwrot płatności zostanie dokonany na wskazany numer konta bankowego.
- Towar należy odesłać lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w czasie 14 dni od dnia, w którym złożona została informacja o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, w przypadku kiedy rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. W przypadku:
a) towaru zamówionego wraz z wysyłką – towar należy zwrócić na adres : Tapilar sp z o.o. , Nowa Wieś Książęca 109 , 63-640 Bralin.
b) towaru odebranego osobiście w firmie – towar należy zwrócić w tym punkcie, w którym dokonano odbioru osobistego, w dniach i godzinach pracy na adres: Tapilar sp z o.o. Nowa Wieś Książęca 109 , 63-640 Bralin . - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym także koszty zwrotu rzeczy, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą (o których mowa w pkt. 13).
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Do oświadczenia o odstąpieniu lub do Towaru Klient powinien dołączyć uprzednio otrzymany Paragon lub Fakturę VAT – co ułatwi rozpoznanie zgłoszenia.
- Sprzedawca oferuje Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. Koszt zwrotu takich Towarów zależy od sposobu realizacji przez Klienta zwrotu (m.in. wybranej firmy transportowej) i może wynieść nawet 700 zł za sztukę (szczegółowe informacje znajdują się na stronie „Reklamacje i zwroty”). W przypadku zamiaru zwrotu Towarów wielkogabarytowych prosimy o wcześniejszy kontakt.
- Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio do także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
Reklamacja Towaru przez Klientów będących Konsumentami
- Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów. Sprzedawca odpowiada za wady Towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia Towaru.
- Reklamację można złożyć za pomocą formularza “Rękojmia i niezgodność towaru z umową” dostępnego na stronie oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.
- Niezależnie od postanowień niniejszego punktu oferowane Towary są obięte gwarancją producenta .
- Osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących takiej osoby. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.
Reklamacja Towaru przez Klientów nie będących Konsumentami
- Klientom nie będącym Konsumentami ani osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z wyłączeniem postanowień szczególnych. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi przez takie osoby stosuje się odpowiednio punkt . 2 i 3 powyżej.
- Niezależnie od postanowień niniejszego punktu , oferowane Towary są objęte gwarancją producenta .
Zgłaszanie reklamacji
- Reklamacje można złożyć w każdej formie dopuszczalnej przez prawo. Preferowaną formą zgłaszania reklamacji jest formularz dostępny na stronie . Aby skorzystać z formularza zgłoszenia reklamacji należy:
a) na stronie tapilarpl kliknąć w zakładkę “Reklamacje i Zwroty “
b) wysłać wiadomość drogą elektroniczną podając niezbędne dane ( szczegóły dostępne na stronie ” Reklamacje i Zwroty ” ). - Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone poprzez informację która pojawi się automatycznie.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od przesłania formularza.
- O przebiegu i wyniku postępowania reklamacyjnego Sprzedawca informuje za pośrednictwem e-maila (wysyłanego na adres e-mail Klienta podanego w reklamacji).
Newsletter
- Każdy zainteresowany ma możliwość subskrypcji Newslettera (biuletynu informacyjnego).
- Zainteresowany będzie otrzymywał Newsletter drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail, jeżeli dobrowolnie wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz na dostarczanie mu przez Sprzedawcę korespondencji drogą elektroniczną.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji Newslettera (klikając w odpowiedni link zamieszczony w przesłanej korespondencji lub kontaktując się ze Sprzedawcą).
Funkcjonalność działania sklepu
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu Internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usuwać w rozsądnym terminie nieprawidłowości .
- Klient jest uprawniony do złożenia informacji w zakresie nieprawidłowości, usterek w funkcjonowaniu Strony Internetowej do Sprzedawcy.
- Sprzedawca oświadcza o bezpieczeństwie w czasie korzystania ze strony internetowej, w tym dokonywania zakupu towarów, o czym informuje Certyfikat SSL przy nazwie domeny ” Bepieczne Połączenie “.
Postanowienia końcowe
- Klient zobowiązuje się do korzystania ze Strony w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami oraz niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
- Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.
- Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. wskazujemy:
a) łącze elektroniczne do internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
b) adres poczty elektronicznej – pierwszy punkt kontaktu: biuro@tapilar.pl - Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję Strony. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Korzystanie ze Strony Internetowej, w tym składanie zamówień wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane przez Sprzedawcę w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem https://tapilar.pl/privacy-policy/